wtorek, 15 października 2013

Liebster Award




Zostałam nominowana do Liebster Award




Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 


Zostałam nominowana przez Mystery, za co bardzo Ci dziękuję~! ;3 


Pytania: 


1. Dlaczego postanowiłaś/eś założyć bloga?
2. Przy pisaniu kolejnych rozdziałów słuchasz muzyki? Jeśli tak, to jakiej?
3. Co daje Ci natchnienie?
4. Czy chciałabyś/chciałbyś spotkać się z którymś znajomym z blogowego świata? Jeśli tak, to z kim i dlaczego?
5. Ulubione książki?
6. Masz jakieś hobby/zainteresowanie?
7. Co może sprawić, że śmiejesz się do łez?
8. Masz jakieś plany na przyszłość? Jeśli tak, to jakie?9. Ulubiony przedmiot w szkole?
10. Najpiękniejsze miejsce na ziemi?
11. Największe marzenie?



Odpowiedzi:

1.Miałam wiele blogów z opowiadaniami, lecz każdy okazywał się niewypałem i nie dochodziłam nawet do trzech rozdziałów! Kiedy w mojej głowie zrodził się pomysł na „Normalną być”, stwierdziłam, iż jest to historia godna zakończenia oraz szerszej publiczności.
2. Owszem, słucham. Są to zwykle piosenki moich ulubionym j-rockowych zespołów albo jakieś wpadające w ucho ballady w języku japońskim.
3. Natchnienie dają mi sny. Naprawdę! Może się to wydać dziwne, ale to właśnie ze swoim snów czerpię pomysły oraz chęci do pisania.
4. Owszem. Chciałabym się spotkać z Ciemnowłosą Tajemniczą Optymistką, ponieważ po przeczytaniu jej opowiadania poczułam się zazdrosna.
 5. „Miasto Szkła” z serii ”Dary Anioła” Cassandry Clare.
6. Jestem Otaku, czyli fanką anime, mangi i wszystkiego, co związane jest z Krajem Kwitnącej Wiśni. Kocham ich kulturę oraz język, którego mam nadzieję się kiedyś nauczyć. 
7. Niektóre tz. „suchary” oraz śmieszne pomyłki mojej przyjaciółki podczas rozmów.
 8. Moje plany na przyszłość? Przetrwać gimnazjum, w miarę dobrze napisać testy, po czym wyjechać gdzieś dalej do liceum/technikum, wyrwać się z mojego malutkiego miasteczka.
9. W szkole? Chyba polski, bo choć jest ciężko, ja wprost uwielbiam pisać. Moglibyśmy się tylko nie uczyć o tych wszystkich naukowcach i pisarzach.
10. Japonia. Po prostu uwielbiam.
11. Nie, moim marzeniem nie jest wcale wydanie książki. Moim marzeniem jest spotkać się kiedyś ze wszystkimi ludźmi poznanymi w internecie.


Nominuję:











Więcej dać nie mogę, gdyż nie czytam tak wielu opowiadań i po prostu nie mam ludzi do nominacji xD


Moje pytania do Was:
1. Jak długo piszesz?
2. Co chciałabyś osiągnąć w życiu?
3. Czy masz taką tajemnicę, o której nie powiedziałabyś nawet najlepszej przyjaciółce?
4. Lubisz zwierzęta? Jeśli tak to jakie i za co?
5. Co dodaje Ci weny?
 6. Gdybyś miała możliwość wybudowania jednej maszyny, która mogłaby polepszyć przyszłość ludzi, co by to było?
7. Wyobraź sobie, że wszystkie Twoje najskrytsze pragnienia się ziściły. Co widzisz?
8. O czym chciałabyś napisać powieść?
9. Wzorujesz się na kimś, czy może starasz się mieć własny styl? Dotyczy to ubioru, bycia oraz stylu literackiego.
10. Wolisz dzień czy noc? Słońce czy deszcz?
11. Gdybyś spotkała dżina, jak brzmiałyby Twoje trzy życzenia?



3 komentarze:

  1. Hej! Dziękuję za nominację! Kurcze, szkoda, że Cię wcześniej nie nominowałam ;]
    Jeszcze raz dzięki ;]
    Pozdrawiam, Corlette ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. A! Ja egoistka wredna! Również gratuluję nominacji! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za zbieg okoliczności! Ja też cię chciałam nominować do Liebster Awards. . Szczegóły tutaj : http://miedzy-miloscia-a-tesknota.blogspot.com/2013/10/liebster-awards-i-informacja-dla.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń